Hepsiburada ‘Eskiyi Kapında Yenile’ servisini başlattı: 81 ilde anında indirimli kapıda değişim

Türkiye’nin Hepsiburada’sı, eski telefonun pahasının anında indirim olarak yansıdığı, değişim sürecinin kapıda tamamlandığı süratli ve ekonomik hizmeti “Eskiyi Kapında Yenile” hizmetini hayata geçirdi. Bu adımla Hepsiburada, çoğunlukla büyük kentlerde fizikî mağazalar üzerinden erişilebilen telefon yenileme hizmetini, Türkiye’nin 81 vilayetinde, en konforlu ve ekonomik biçimde online ortama taşıyor.

Türkiye e-ticaret bölümünde birinci kere Hepsiburada tarafından hayata geçirilen bu yeni hizmet sayesinde 81 vilayette yaşayan kullanıcılar, eski telefonlarını süratli ve pratik bir metotla kıymetlendirerek yenisine kavuşma fırsatı yakalıyor.

Tüm süreçler online yapılıyor, değişim kapıda oluyor

Hepsiburada’nın başlattığı bu yeni hizmetle kullanıcılar yeni telefonlarını seçip, değiştirmek istedikleri eski telefona ilişkin bilgileri ve telefonun mevcut durumuyla ilgili üç soruyu yanıtladıktan sonra, sistem telefon için ön teklif sunuyor ve anında yansıyan indirimle ödeme süreci gerçekleştiriliyor. Teslimat etabında uzman HepsiJET takımları tarafından eski telefon inceleniyor ve onaylanması sonrasında yeni telefon teslim edilip eskisi alınarak süreç tamamlanıyor.

HepsiJET ile 81 vilayette yenileme hizmeti

HepsiJET, bu hizmet sürecinde müşterilere kapıda yenileme kolaylığı sunarak, eski telefonların değerlendirilmesinde ve yeni telefonların teslimatında emniyetli bir hizmet sağlıyor. Yeni aygıtların yaklaşık %85’i HepsiJET’in süratli ve inançlı dağıtım ağı sayesinde sonraki gün yapılabilirken, uzman HepsiJET grupları sürecin müşteriler açısından pürüzsüz ilerlemesini sağlıyor.

Döngüsel iktisada katkı

Teslim alınan telefonlar, uzmanlar tarafından sertifikalı olarak yenilenip tekrar ekosisteme kazandırılıyor. Eski telefonların tekrar kıymetlendirilerek satışa sunulmasını mümkün kılan bu hizmetle Hepsiburada, yalnızca kullanıcılarına ekonomik ve kolay formda telefon yenileme hizmet sunmakla kalmıyor, birebir vakitte kaynakların verimli kullanımını teşvik ederek çevresel sürdürülebilirliğe de katkıda bulunuyor. Bu model tıpkı vakitte dileyen kullanıcılara da ekonomik ve güvenlik ikinci el telefon satışını da mümkün kılıyor.

“Ölçeği, yaygınlık ve marka çeşitliliğiyle bu hizmetimiz, dünyada ve Türkiye’de bir ilk”

Konuyla ilgili olarak düzenlenen basın toplantısında konuşan Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, şunları söyledi: “Hepsiburada olarak, kullanıcılarımızın hayatını kolaylaştırmak ve onlara en âlâ hizmeti sunmak bizim önceliğimiz. Türkiye’nin 81 vilayetindeki kullanıcılarımıza en yeni teknolojiyi, en avantajlı şartlarla kapılarına kadar götürmeyi amaçlıyoruz. Bugün Türkiye’de internet üzerinden satılan her üç telefondan birinin Hepsiburada aracılığıyla satılıyor olması, milyonlarca kullanıcımızın bize duyduğu inancın bir yansıması. Elektronik alışverişinde müşterilerimize uçtan uca sunduğumuz hizmetler, Hepsiburada’nın sadece bir satış platformu değil, tıpkı vakitte kullanıcılarının hayatını kolaylaştıran bir teknoloji partneri olduğunu net bir halde gösteriyor. Ölçeği, yaygınlık ve marka çeşitliliğiyle bu hizmetimiz, dünyada ve Türkiye’de bir birinci olma özelliği taşıyor. Bu itimadı, Hepsijet’in lojistik takviyesiyle sunduğumuz kapıda telefon yenileme hizmetimizle perçinliyoruz.”

“Sürdürülebilirliğe ve döngüsel iktisada katkıda bulunduğumuz için mutluyuz”

Ender Özgün kelamlarına şöyle devam etti: “Bu yenilikçi adımımızla, kullanıcılarımızın teknoloji alışverişlerini daha rahat, inançlı ve problemsiz hale getiriyoruz. Maksadımız, her vakit olduğu üzere, kullanıcılarımızın beklentilerini aşmak ve onlara bölümdeki en âlâ teklifi sunmak. Ayrıyeten, sürdürülebilirlik ve döngüsel iktisada katkıda bulunarak, hem etrafımızı koruyor hem de ekonomimize uzun vadeli bir bedel katıyoruz. Hepsiburada olarak, kullanıcılarımızın yanında olmaya ve onlara en güzel tahlilleri sunmaya devam edeceğiz.”

“Yıl sonuna kadar 50 bin telefonu kapıda yenileyeceğiz”

Basın toplantısında gazetecilerin sorularını yanıtlayan Hepsiburada Taşınabilir Kategoriden Sorumlu Küme Yöneticisi Murat Atamer ise şu bilgileri paylaştı: “Eskiyi Kapında Yenile” hizmetimizle, kullanıcılarımıza yalnızca eski telefonlarını yenileme imkânı sunmakla kalmıyoruz; tıpkı vakitte bu süreci konutlarından çıkmadan, büsbütün zahmetsiz ve süratli bir formda tamamlamalarını sağlıyoruz. Kullanıcılardan aldığımız eski telefonlar ise uzman gruplarca itinayla incelenip sertifikalı olarak yenileniyor ve tekrar piyasaya kazandırılıyor. 2022’de başlattığımız eski telefonu yenileme çalışmamızla 60 bin telefonu yeniledik. Çok yakın vakitte sunmaya başladığımız Eskiyi Kapında Yenile çalışmamızın pilot kademesinde 600 kullanıcı ile yaptığımız pilot çalışmada elde ettiğimiz %92 kullanıcı memnuniyeti oranı, bu hizmetin ne kadar kıymetli ve kullanıcılarımızın beklentilerini karşılamada ne derece başarılı olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Yıl sonuna kadar 50 bin telefon değişimini kapıda tamamlamayı hedefliyoruz. Maksadımız, Türkiye genelinde kullanıcılarımıza en süratli, muteber ve kolay telefon yenileme tahlilini sunarak, onların yanında olmaya devam etmek. Türkiye’nin her yerinde bu hizmeti yaygınlaştırarak, e-ticaret dalında bir sefer daha fark yaratıyor, kullanıcılarımızı en yeni teknolojilerle buluşturmaya devam ediyoruz.”

Yerli start-up iş birliğiyle hayata geçirildi

Hepsiburada, “Eskiyi Kapında Yenile” hizmetini, Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı Yenileme Yetki Belgesi’ne sahip yerli teşebbüs Getmobil ile iş birliği yaparak hayata geçiriyor. Kullanıcıların inançlı ve yüksek standartlarda bir yenileme süreci yaşamasını sağlayan bu iş birliği, Hepsiburada’nın yerli teşebbüslere verdiği dayanağın de güçlü bir örneğini oluşturuyor. Bu hizmet kapsamında toplanan eski telefonlar, Getmobil’in uzman teknisyenleri tarafından ihtimamla yenileniyor ve 12 ay garanti ile yeni kullanıcılarına sunuluyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir